CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 16 maj 2011

Inspiration finns överallt

Jag är ringrostig och behöver lite hjälp på traven för att komma igång med mina layouter. Därför dammsuger jag nätet efter inspiration. Gamla välkända ställen får besök och jag letar mig fram till nya och obekanta sidor. Scrapbook Trends är en guldgruva och möjligheten att prenumerera på onlineversionen av tidningen är verkligen en kreativitetsboost. Att Two Peas in a Bucket var stort visste jag, men jag hade egentligen ingen aning om vilken outtömlig källa till kunskap och inspiration det är. Blogg efter blogg läggs till bland favoriterna och sakta men säkert blir jag nästan lika besatt som jag var innan den stora scrapblocken slog till. Den här layouten kom till efter en av de många inspirationsrundorna.


1 kommentarer:

Ulle

Snyggt! Gillar hur du format rubriken runt journalingcirkeln ...

Skicka en kommentar