CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag 11 maj 2011

Scrapfeber

Scrapbooking är något som troligtvis kommer få stort utrymme i den här bloggen. Jag började scrappa 2004 och har tidigare varit väldigt aktiv i scrapkretsar på nätet och så klart bloggat om ämnet tidigare. För ungefär ett och ett halvt år sedan blev scraplusten nästen obefintlig och länge trodde jag att jag nog hade slutat scrappa helt. Lyckligtvis hade jag fel för scrapsuget har börjat smyga sig tillbaka. Fast det är lite som att cykla, för om man inte har gjort det på länge så känner man sig lite ringrostig i början. Då är det tur att det finns massor av utmaningar och annan inspiration att hitta överallt. Magdas har scrapfeber under maj och jag valde att köpa ett scrapfeberpaket och ta mig an alla utmaningar.


Det här är absolut inte den första jag har gjort efter mitt långa scrapuppehåll. Det är inte ens den första jag gjorde till Scrapfebern, det är bara den första jag väljer att visa upp. Layouten är i alla fall gjord efter en väldigt inspirerande skiss av Sockergrynet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar